تخفیف پک های مجموعه مهرازان صدرا، ویژه شب یلدا

برای آزمون ورود به حرفه نظام مهندسی چه خبری می‌تواند جذاب‌تر تخفیفات ویژه کتاب‌ها و پک آموزشی مهرازان صدرا در قالب مجموعه کتابهای راه معمار باشد؟ مجموعه مهرازان صدرا به مدیریت مهندس سید رسول یوسفی در آستانه شب یلدا طرح ویژه‌ای را برای تمامی داوطلبان در نظر گرفته که می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای تهیه مجموعه کتاب‌های راه معمار و کلیپ های آموزش باشد. اگر فهرست بلند بالایی از کتاب های نخریده دارید که باید در اولین فرصت تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم این طرح ویژه را به طور دقیق مطالعه کنید و از این فرصت، بیشترین بهره را ببرید.

جشنواره یلدای مجموعه کتاب هی راه معمار

به همین دلیل است که مجموعه مهرازان صدرا در قالب پک آموزشی راه معمار برای آغاز این فصل مهم، طرح جشنواره یلدای خود را با  کتاب تستی و گروه پشتیبانی با تدریس خانم مهندس رستم زاده در پک نظارت اجرا و پک طراحی با پشتیبانی و تدریس خانم مهندس طاهریو خانم مهندس روشن آغاز کرده که داوطلبان بتوانند خود را برای این آزمون نفس‌گیر آماده کنند. در این جشنواره هر روز بر روی تمام پک های آموزشی  بیشتر از 12% تخفیف قرار می‌گیرد و فرصتی فوق‌العاده است تا هر پکی که موفق به خرید آن نشده اید را در همین روزها از طریق سایت مجموعه مهرازان صدرا تهیه کنید. این طرح فوق‌العاده بر روی بهترین کتاب‌ها از بهترین انتشارات گذاشته شده و معمولاً کتاب‌های قرار گرفته در این فهرست کتاب‌هایی هستند که از بیشترین استقبال در بین داوطلبان برخوردار بوده اند.

نکته طلایی در این است که کتاب‌های این بخش با هزینه پستی رایگان از طرف مجموعه آموزشی مهرازان صدرا برای شما ارسالمی‌شوند و بنابراین بهترین فرصت برای خرید پک های آموزشی دقیقاً همین روزها است.

پک های آموزشی جشنواره یلدای مجموعه مهرازان صدرا – سری کتابهای راه معمار

همان‌طور که گفته شد،  کتاب‌های تستی از بهترین و مطرح‌ترین انتشارات  آموزشی کشور در این جشنواره قرار می‌گیرد. تمامی تلاش مجموعه آموزشی مهرازان صدرا بر این بوده که محتوای آموزشی پک از بین مهم ترین نکات تستی انتخاب شوند و بهترین گزینه‌ها را پیش روی داوطلبان قرار دهند. این کتاب‌ها شامل تست های تالیفی تفکیکیادوار گذشتهطراحی – کلید واژه عمومی و منابع اختصاصی رشته معماری بوده و کتاب‌های جامع،  کتاب‌های نکته و تست و مجموعه دی وی دی‌های آموزشی مختلف را شامل می‌شوند.

 

خرید آنلاین پک نظارت و اجرا

خرید آنلاین پک طراحی

خرید آنلاین فول پک نظارت و اجرا و طراحی

 

مدت زمان این تخفیف :

27 الی 30 آذر ماه سال 1399

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *